Vragen over inloggen

In welke browser werkt de website het beste?

Voor de beste ervaring op de Marketing voor Kappers-site raden we aan Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

Browserontwikkelaars brengen vaak verbeteringen aan om je te voorzien van een snellere, veiligere online ervaringNieuwere browsers ondersteunen ook een breder scala aan modellen enfuncties dan oudere browsers.

Als je liever werkt met Internet Explorer, werk deze dan bij tot IE9 of hoger. Veel functies zullen niet werken onder oudere versies van Internet Explorer en we kunnen geen technische ondersteuning bieden als je een verouderde browser gebruikt – om je te kunnen helpen zul je moeten upgraden.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten! Kun je mij nieuwe inloggegevens sturen?

Dat kan je zelf door naar deze pagina te gaan. Voer hier je gebruikersnaam of e-mailadres in. Er wordt dan een mail verstuurd aan het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan. In die mail staat een link. Wanneer je hier op klikt, kom je op een pagina waarop je je nieuwe wachtwoord ziet. Die kun je op die pagina ook gelijk wijzigen in een wachtwoord dat je zelf makkelijker kunt onthouden.

Het lukt me niet om in te loggen!

Als je zeker weet dat je de juiste inloggegevens hebt, en het maar niet lukt om in te loggen, log met je inloggegevens in via deze link.
Het kan zijn dat je een oud wachtwoord hebt opgeslagen in het cache geheugen van je browser. Door alle cache bestanden te wissen zal de website de laatste versie van de server ophalen zodat u weer de actuele informatie te zien krijgt op uw computer. Hier lees je hoe je het cache geheugen leegt van verschillende browsers:

Vragen over Marketing voor Kappers

Ik ben hier al even niet meer geweest en alles is anders... hoe zit dat?

Dat klopt. We zijn hard bezig met uitbreiden. Meer over de veranderingen en onze visie kan je hier lezen.

Ik heb een leuk idee of een verbeterpunt! Willen jullie het horen?

Jazeker! Stuur ons een berichtje via het contactformulier. Wij gaan er dan gelijk mee aan de slag.

Vragen over lidmaatschap

Hoe werkt een lidmaatschap?

Lid worden is gemakkelijk. Meld je aan via het aanmeldformulier en binnen 24 uur krijg je inloggegevens toegestuurd.

Nadat je op onze site inlogt krijg je toegang tot onze marketingkalender met ontelbare inhaakmomenten, inspirerende artikelen en meer dan 600 downloads. Onder deze downloads vallen zowel online als offline producten.

Hoe snel krijg ik toegang?

Na aanmelding ontvang je binnen 24 uur van ons een gebruikersnaam en inlogcode via de mail. Deze mail ontvang je op het e-mailadres dat je hebt ingevuld op het aanmeldformulier.

Hoe zit het met verlengen?

Na het eerste jaar gaan we over tot verlenging van je lidmaatschap. Dat zullen we natuurlijk niet doen wanneer je het lidmaatschap gedurende het eerste jaar hebt opgezegd.

Het maandelijkse lidmaatschap is na een jaar elke maand op te zetten. Het jaarlijkse lidmaatschap is jaarlijks op te zeggen.

Kan ik de downloads staan zelf bewerken?

De ontwerpen zijn zo gemaakt dat je er zelf een logo of andere tekst aan kan toevoegen. Dat zal je echter wel zelf moeten doen een ontwerpprogramma.

Alle downloads zijn .pdf, .png of .jpg. De ontwerpen zelf zijn dus (nog) niet te bewerken. Momenteel zijn we bezig met het bouwen van een studio waar dat echter wel in mogelijk zal zijn.

Hoeveel downloads bieden jullie aan op de downloadpagina?

Momenteel bieden we meer dan 600 HiRes downloads aan en elke week voegen we nieuwe toe. Ben je op zoek naar een bepaald soort beeld of ontwerp? Als je ons een mailtje stuurt, doen we ons best om je daaraan te helpen!